تسویه حساب

پایان‌نامه:

با توجه به اجرای طرح دیجیتال‌سازی پایان‌نامه‌های کتابخانه مرکزی، کلیه فارغ التحصیلان (مقاطع کارشناسی ارشد و بالاتر) موظفند یک نسخه چاپی از پایان‌نامه خود به همراه فایل الکترونیکی آن را به فرمت زیر تهیه کرده و به بخش “نمایه‌سازی” کتابخانه تحویل دهند.

*لازم به یادآوری است که فرمت اعلام شده صرفاً برای تسویه حساب با کتابخانه مرکزی دانشگاه است و درمورد نحوه تسویه حساب با سایر دانشکده‌ها با اداره آموزش مربوطه تماس گرفته شود.

** درمورد نحوه صفحه آرایی و بخش‌های مختلف پایان‌نامه طبق دستورالعمل دانشکده‌ی خود عمل کنید. درصورتی‌که دانشکده مربوطه دستورالعملی ندارد، فایل “راهنمای نگارش پایان‌نامه کتابخانه مرکزی” را دریافت کنید.

 

مشخصات فایل الکترونیکی پایان نامه برای تحویل به کتابخانه مرکزی دانشگاه:

یک عدد CD شامل فایل‌های زیر:

  1. یک فایل word به نام “شناسنامه پایان نامه”  [شناسنامه پایان نامه]
  1. یک فایل pdf “چکیده فارسی” به نام “ABF” (الزامی)
  2. یک فایل pdf “چکیده انگلیسی” به نام “ABL” (الزامی)
  3. یک فایل pdf “صفحه عنوان فارسی و انگلیسی پایان نامه” به نام TI (الزامی)
  4. یک فایل pdf “فهرست مندرجات، فهرست جداول و نمودار و…” به نام TOC (الزامی)
  5. یک فایل pdf “منابع فارسی و انگلیسی” به نام RF (الزامی)
  6. یک فایل pdf “مقاله فارسی” به نام AF (اختیاری)
  7. یک فایل pdf “مقاله انگلیسی” به نام AL (اختیاری)
  8. یک فایل pdf “تمام صفحات پایان نامه دقیقاً با همان ترتیب که در فرمت چاپی آمده است” به نام TF (الزامی)
  9. یک فایل word “تمام صفحات پایان نامه دقیقاً با همان ترتیب که در فرمت چاپی آمده است” به نام TF (الزامی)

نکات مهم:

*صفحه دفاع علاوه بر اینکه باید در فرمت چاپی پایان نامه موجود باشد، بایستی در فایل متن کامل  ارائه شده و به کتابخانه تحویل شود

*همخوانی اطلاعات صفحه دفاع پایان نامه با صفحه عنوان و روی جلد ضروری است

*ضروری است کلیه فایل های pdf توسط نرم افزار Adobe Acrobat از فایل word پایان نامه تهیه شده باشد.

 

** تهیه فایل pdf منحصراً از مسیر زیر انجام شود:

Adobe Acrobat—Create pdf – Browse – Select File — OK

  • فایل فشرده نباشد،
  • رمزگزاری نشود،
  • نویسنده مسئول تهیه و تنظیم و نگارش متن می باشد. فایل PDF دقیقا به همان شکلی که نویسنده تهیه کرده است، نمایش داده خواهد شد.
نیروی انسانی:
سرکار خانم سارا میرزاعبداله

سمت: کارشناس نمایه‌سازی

تلفن: ۰۲۱۸۶۷۰۵۰۰۶

پست الکترونیک: Mirzaabdollah.s@iums.ac.ir

 

*************************************************************************

سرکار خانم مینا منظم

سمت: کارشناس امور آماده‌سازی و فهرست‌نویسی

تلفن: ۰۲۱۸۶۷۰۵۰۰۶

پست الکترونیک: Monazam.m@iums.ac.ir

 

************************************************************************************************************************************************

تالار کتاب:

ضروری است تمامی گروه‌های زیر پس از تحویل کتاب به واحد مربوطه(دانشکده یا مراکز تحقیقاتی)، نسبت به تسویه حساب با کتابخانه مبداء و کتابخانه مرکزی اقدام نمایند:

گروه‌ اول:‌ اعضای هیأت‌ علمی‌ در صورت انتقال، بازنشستگی یا بازخرید.

گروه‌ دوم:‌ دانشجویان‌ در زمان فارغ التحصیلی یا انتقال‌، انصراف‌ و نظایر آن

گروه‌ سوم‌: کارکنان دانشگاه در صورت انتقال، بازنشستگی یا بازخرید

نیروی انسانی:
جناب آقای احمد محمودی پورسخلوئی

سمت: کارشناس مسئول تالار کتاب، نشریات و پایان‌نامه‌ها

/////: کارشناس منابع الکترونیک

تلفن:   ۰۲۱۸۶۷۰۵۳۰۳

پست الکترونیک: Mahmoudi.a@iums.ac.ir

****************************************************************************

سرکار خانم مهرانگیز پاشاپوربدر

سمت: کارشناس تالار کتاب، نشریات و پایان‌نامه

تلفن:   ۰۲۱۸۶۷۰۵۲۰۶

پست الکترونیک: Pashapour.m@iums.ac.ir

 

****************************************************************************

جناب آقای ابراهیم عیسی پور شیخعلی کلایه

سمت:  کارشناس تالار کتاب، نشریات و پایان‌نامه

تلفن:   ۰۲۱۸۶۷۰۵۲۰۶

پست الکترونیک: Isapour.e@iums.ac.ir

 

****************************************************************************

 

سرکار خانم کبری مشایخ

سمت: کارشناس تالار کتاب، نشریات و پایان‌نامه

تلفن:   ۰۲۱۸۶۷۰۵۲۰۶

پست الکترونیک: Mashayekh.k@iums.ac.ir

 

ساعت کاری:

روزهای شنبه تا چهارشنبه (بجز ایام تعطیل رسمی)، از ساعت ۸ الی ۱۵:۱۵

اطلاعات تماس:

تلفن:  ۰۲۱۸۶۷۰۵۳۰۳ و  ۰۲۱۸۶۷۰۵۲۰۶(تالار کتاب)، ۰۲۱۸۶۷۰۵۰۰۶ (پایان‌نامه)

آدرس: تهران، بزرگراه همت، جنب برج میلاد، دانشگاه علوم پزشکی ایران، کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد، طبقه اول، تالار کتاب.